Saturday, December 17, 2011

Maaf :)

Okay macam yang aku cakap tadi#dekat blog si Badot :)
aku dah tak guna blog nie :) aku guna lollythemoshy heuheuu :)
tapi aku tukar link :D haha . baik takyah cakap kan ? :p harhar :D
dah , takyah bukak Badot dengan Moshy . sekarang aku normal .
setelah empat bulan macam nie since 0310 #jiwang bodoh -.-'
Lastly, aku dah okay sekarang and dapat terima apa jadi . whatheheckk im talking about >.<
Haha, my friends said bagus. Heuheu x) #takbangga sebab susah nak lupakan :p
saja tulis kat sini sebab orang takramai tau blog aku yang nie :D

Hope, yang sekarang is better than yang before -.-"
Apa aku melalut lah siaal? =.='

Carik lah blog aku yang ori, tak lama je lagi, aku nak delete blog Badot dengan yang ini. just nak inform je :) Well, Well x)

Kbaii <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...