Saturday, November 5, 2011

its a happy news ! xD

hailoo readersss ! hoyeaah . toninght we're gonna have fuuun ! :D haha . feel like in heaven ! hoyeaah . bosaan kan . hoyeaah . selalu nya abu text en . tapi harini , phone rosaak . haha . kesiaan >.< ohh . aku tengah pikir pasal kelaas . jamuaan plus tukar tukar hadiaah . and know what ? aku dapaaat Qhalil ! omg omg ! ape aku nak bagi ? ohke aku buntuu -.- haha :D budak laki last last macam nie baru nak macam aci sepotinh siket . ngeeek ~

wehhh , bosaan . oh yee . ak ada soalan .

kalau orang text kau , dia cakap macam nie >

>haii kawan . ape khabor harini ? meow :3 ehm, dah kentuut ?


and haaa what ! haha :D sumpah otak ter balik 180 darjaah . by the way , ape yang korang reply ehh ? hahaha . actuaally aku pernah buat macam tuh . sebab kebosanan melandaa . oh yeaaah :D haha . and memang aku dapat pangkat gila free free jea . tak bangga pun #harapmaklum :)


well , i'm in bored now . and tadi , aku bukak google . search image . tetibe  dah jadi macam jimmy pulak enn keluar mentol bagai dari otak . tapi aku tak lah se geniuuus jimmy :) haha :D ohh and then tadi aku tetibe nak carik tahu pasal Moshy . apakah ? haha . nickname sendiri . tapi aku sendiri tak tahu menahu pasal niee . euuw . bapak bangap ! ohh yeah . padahal , moshy tuh aku bagi name dekat green bear aku . tibe tibe terlintas pulak enn . and tibe tibe aku ter guna pulak name tuh . heee , tamak betol >,< well ~ haha :D moshy green delio , aku tak tahu menahu laah kenape aku sayang gilaa dekat patung kecik tuh . hee , padahal dah hancuss aku jahanam kan . tuh aa , bengang sangaat kot time tuh >.<


and have a look at this . aku search *Moshy tapi yang keluar nyaa >



aku tak tawu pulaaak name ni wujud kat alam nie :)
heee , btw , she's so cute . am i right ?


ohh noo . isnt this cute ?
wohooo . ter minaat lah pulaak :)

and then , aku search lagi ape yang berkaitaan dengan nickname aku nie enn .
then , aku jumpe pulaak yang cute lageeeh . haha :D


oh yeaah . comel pulaak .

malam malam nak buat ape ? hmm , kacau orang tidor ? kalau kat hostel boleh cerita laah . boleh aku merayau . kot ade orang ngigau boleh lah aku bahaan .ken ? haha :D banyak pulaak pengalaman :)

ohh yeaah . aku online memanjang and blog-walking tadii . oh ohh . and aku kene tagged . join contest . tapi , macam tak sempat jeh . so , maybe next time . oh btw , sekolaah dah nak habiiis . ohh nooo ! -.-'

oh yee . kalau usha fb aku , status aku buat malam nie memang banyaak . tapi , satu tuh . emmm , hee :)

feel like i'm in heaven tonight :) hoyeaah . cool :D

dia text aku . jkjkjk (wink wink*jom pengsaan) haha . trimaaas . text tak lama pun , aku happy wehh . thanks kawan :D

try bukak google . and search miss badot . tengok lah ape yang keluar :) memang terbaeeek !

ohh yeaah . plus , hari tuh , aku tak ingat berape hari bulan . sebab bukan penting puuun . ada orang salah num . tetibe mintak num abang aku . heek ? -.- aku takde abang ! dia pernah kontek aku bulan bape tah . soalan yang sama jugaak . bengong -.- oh then dia kol , pick up lah en . ape lagii . haha . sembang punya sembang , ter jadi adek lah pulaak . alahaaai . aku layan pun macam tuh jee . haha :D kelakaar lah bile ingat balik . tah mamat mane pun aku tak kenaal . then , dia nie macam jenis carik aku time bosaaan je . what the heeeck ! sebab tuh aku tak pernaah kontek dia duluu . the reason aku terimaa dia pun sebab aku ingat , aku boleh hilang kan kesunyiaan . tapi , aku rase macam tak berbaloi puuun . entaaah aa . btw , abang aku nie macam gila gila sikeet :D haha . bengong -.-

p/s : i love you till death :)
bukaaan abang aku . tahu !
Rio aku laah :D

with love,
MoshyBadot :)
kbaii .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...